- mijozlarga xizmat ko‘rsatishning innovatsion texnikasi;
- stolni to‘g‘ri servirovka qilish;
- stolda munosib muhit yaratish;
- tashrif buyuruvchilar bilan professional suhbat o‘tkazish, turli tofadagi mijozlar psixologiyasiga moslashish;
- muammoli mijozlar bilan ziddiyatlarni yoki keskin vaziyatlarni yumshatish;
- mijozlarning ortiqcha vaqtini olmaslik maqsadida aniq va tez hisob-kitob ishlarini amalga oshirish;
- mijozlarning talabiga asosan taomning tayyorlanish texnikasi to‘g‘risida ma’lumot berish;
- asabiylashmaslik, katta jismoniy va ruhiy-emotsional stresslarga dosh berish texnikasi;
- nafaqat tez, balki chiroyli hamda sifatli ishlay bilish;
- suxbatlashish mahorati;
- yaxshi vizual xotira;
- tashqi ko‘rinishga jiddiy e’tibor bershi borasida amaliy bilimlar beriladi.